perjantai 5. syyskuuta 2014

Tunnustus syrjähypystä

Hellurei !

Tässä päivityksessä ei tulla näkemään kuvaa kortista, sillä elämässäni on tänään, syyskuisena perjantaipäivänä tapahtunut jotain, josta tunnen suurta syyllisyyttä ja hämmennystä. Haluan jakaa teidän lukijoideni kanssa hyvin aran aiheen - tulen myöntämään syrjähyppyni ... askartelurintamalla!

Syvästi pohjamudissa vannoutuneena Magnolia-fanina olen tehnyt syrjähypyn, ja sekaantunut minulle hyvin vieraaseen, vaarallisen viehättävään Penny Blackiin! Muutamat aiemmat PB-kokeiluni ovat olleet leimalainoja, mutta nyt omistan jo kokonaisen akryylileimasetillisen.



Facebookin askartelukirppis on mahtava paikka! Se on vähän turhankin! helppo paikka tehdä kauppoja itselle tarpeettomista askartelutarvikkeista. Mari myi omaa settiänsä pois ja minä iskin kynteni! Varsinkin vauvakorteissa tykkään siitä, että on monia erilaisia leimoja. Vaikka en olekaan vielä täysin lämmennyt näille PB:n siileille, tässä vauva-aiheessa tykkään kovastikin. Toivottavasti tulee käytettyä. Pieni pelkohan on olemassa siitä, että vierastan näitä niin paljon...
Minulle tuttu Tirpuunenhan on vannoutunut "Penny Blackiläinen", hän on minua ehkä vähän inspiroinut ihanilla Pennyillään. ;)

Olisi mulla yksi hääkorttikin julkaistavaksi, mutta pidetään se nyt varmuudeksi vielä piilossa.
Ja jos vaikka saisi muitakin tehtyä tässä viikonlopun aikana.Katotaan...

Mukavaa viikonloppua! Seityy

2 kommenttia:

  1. Veljet, aivan säikähdin tuota otsikkoa ja tekstin alkua! =) Mutta tällä kertaa suorastaan kannatan syrjähyppyä, aihe on niin ehdoton. Ihania ovat nämä siilisi, ah ja voih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! Se kai Kaisa oli vähän tarkoituksenikin, yritin nääs olla hauska! ;) Olin aivan unohtanut kertoa sulle livenä näistä siileistä, onneksi on tämä blogi nyt!

      Poista