lauantai 20. kesäkuuta 2015

Hyvää juhannusta!

Terve!

Tulin vain toivottelemaan hyvää juhannusta, niin että sitä! Me olemme yhä täällä perheemme mökillä Maksanmaalla. Ilma olikin yllättäen eilen tosi kaunis. En minä tänäänkään valita, vaikka vain puolipilvistä onkin. Linnut laulaa ja luonto on niin ihanan näköinen tähän aikaan. Olin unohtanut jo, miten hämmentävää on istua pihasaunassa saunomassa, kun samalla kuuluu lintujen laulu saunaan! Mun tekis vain mieli kuvailla luontoa, kun on niin mahtavaa - aivan mahtavaa!

Olis ollu nätti kuvakin, muttenhan mä nyt sitä osaa tällä laitteella laittaa, hö!


2 kommenttia:

  1. Kuulostaa just sellaiselta unelmajuhannukselta, josta marraskuulla haaveilee. Ihana, kun olet sellaisen keskellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistuta mua näistä ajoista taas joku kurja marraskuun aamu! ;)

      Poista